Once again, since I don't have any ideas for new paintings, I have been repainting old ones, also to see my progress c:. By the way, this was a dtiys at the time . Mais uma vez, já que eu não tenho ideias pra pinturas novas, eu tenho repintado umas antigas, também pra ver meu progresso c:. A propósito, isso era um dtiys na época